Supernatural 3. Sezon 11. Bölüm

"Supernatural" Tüm Sezonlar


Diziniz 20 sn içerisinde açılacaktır.. lütfen bekleyiniz..
reklamı geçmek için ( tıklayın )

 

loading...

Not: Lütfen çalışmayan dizileri yorumda bildiriniz.. Diziler zaman içinde silinebiliyor.İlginiz için teşekkür ederiz.

En Popüler Diziler
"Supernatural 3. Sezon 11. Bölüm" için 17 yorum yapılmış.

  • Admin
    Admin 25 Haziran 2015 Yönetici

    @isimsiz sahsiyet supernatural bütün sezonlarını şuanda convert etmeye başladık. En geç 28 haziranda bütün bölümler güncellenmiş olur . Takipte kalın.

  • Beyza
    Beyza 25 Haziran 2015 Ziyaretçi

    Bölümün yarısında falan gülüyodum komikti fakat sonlara doğru ağlattı T-T

  • Berfin
    Berfin 25 Haziran 2015 Ziyaretçi

    Beynim dondu suan bısey dusunemıyorum bu bölüm çok karışıktı o.O

  • isimsiz sahsiyet
    isimsiz sahsiyet 21 Haziran 2015 Ziyaretçi

    kalite falan harika ama alt yazi erken geliyor düzeltilirse sevinirim..

  • yaren
    yaren 29 Mayıs 2015 Ziyaretçi

    bölüm yüzünden bilgisayara kafa atçaktım çok sinir bozucu bi bölümdü

  • Furkan
    Furkan 29 Mayıs 2015 Ziyaretçi

    @sinem akman bölümün donmasının siteyle alakası yok tamamen senin internetinin sorunu

  • Admin
    Admin 19 Mayıs 2015 Yönetici

    @sinem akman - bizde seni beğenmedik.

  • sinem akman
    sinem akman 19 Mayıs 2015 Ziyaretçi

    Bolum gerçekten çok donuyo siteyi beğenmedim

  • sude
    sude 12 Nisan 2015 Ziyaretçi

    ama yine de çok komikti lan gülmekten öldüm diyebilirm jsdfadf harika bi bölümdü

  • sude
    sude 12 Nisan 2015 Ziyaretçi

    bune lan kafam karıştı sinir oldum dshdsjsd beynim durdu resmen

  • snne
    snne 06 Nisan 2015 Ziyaretçi

    bölüme forrrr

  • aleyna
    aleyna 06 Nisan 2015 Ziyaretçi

    izlerken yoruldum be nasıl karışıktı föfföf

  • Michelle
    Michelle 04 Nisan 2015 Ziyaretçi

    Böyle bir durumun çalıştığım güne denk geldiğini düşündümde üfff kesin kafayı yerdim :D

  • Anonim
    Anonim 07 Şubat 2015 Ziyaretçi

    Bu Nasıl Bir Bölüm Yav Kafam Karışdı :/:/:/

  • korkumen
    korkumen 10 Kasım 2014 Ziyaretçi

    dean'ı görünce birilerini dövesim geliyor siz nasıl mutlu oluyorsunuz ve bölüm garip bide felkalede üstü gibi idi

  • Zeynep
    Zeynep 02 Kasım 2014 Ziyaretçi

    Deani görünce dünyanın 8.harikasını görmüş gibi oluyorum.Of ya jensen insana kafayı yedirtirsin

  • kaan
    kaan 20 Eylül 2014 Ziyaretçi

    Dean Dean Dean :D çok iyiydi