Supernatural 6. Sezon 19. Bölüm

"Supernatural" Tüm Sezonlar

  • pinterest

Not: Lütfen çalışmayan dizileri yorumda bildiriniz.. Diziler zaman içinde silinebiliyor.İlginiz için teşekkür ederiz.

Supernatural 6. Sezon 19. Bölüm'ü 18 Eylül 2013 tarihinde eklenmiş olup en son 06 Aralık 2016 tarihinde güncellenmiştir.

Dizi'nin tüm bölümleri ve hakkındaki bilgiler için tıklayın:

Supernatural

Dizideki Diğer Bölümler
6/12

    Kategoriler

    En Popüler Diziler
    Türkçe Altyazılı
    IMDb8.9
    21 Ocak 2014, Salı
    Türkçe Altyazılı
    IMDb6.6
    11 Aralık 2014, Perşembe
    Türkçe Altyazılı
    IMDb7.8
    07 Eylül 2014, Pazar
    Türkçe Altyazılı
    IMDb9.0
    12 Eylül 2013, Perşembe
    "Supernatural 6. Sezon 19. Bölüm" için 13 yorum yapılmış.

    spoiler butonu
    • Berk
      Berk demiş ki; 08 Şubat 2016 Ziyaretçi

      Cass'in böyle bir şey yapmasının mantıklı bir açıklaması yok. Crowley'in yavaştan tanrı olduğunu falan düşünmeye başladım. Ya da castiel'in üstü bir melek ve şeytan taklidi yapıyor. Bilemedim. Kafam çok karıştı hımısını.

    • Supernatural LoVeLy
      Supernatural LoVeLy demiş ki; 04 Ocak 2016 Ziyaretçi

      Superrrr Bir site yaaa superrr

    • murat
      murat demiş ki; 25 Eylül 2015 Ziyaretçi

      eski bölümlerdeki gibi sam ve dean birbirleriyle tartışmaya bırakıp yaratık avlıyorlar keşke böyle devam etse.Aşk-ı memnu ne alaka

    • gokerpk
      gokerpk demiş ki; 19 Ağustos 2015 Ziyaretçi

      Aşk-ı memnu ile alakası yok dizinin.Artı bölüm fevkalade üstü idi.

    • dizimanyağı
      dizimanyağı demiş ki; 03 Temmuz 2015 Ziyaretçi

      tek kelimeyle şok oldum cass in böyle bişey yapacağına inanmıyorum kesin farklı bi işler dönüyo yine

    • burak
      burak demiş ki; 01 Temmuz 2015 Ziyaretçi

      Bu yorum bölüm hakkında spoiler içermektedir. Okumak istiyorsanız tıklayın.

    • SİNEM
      SİNEM demiş ki; 30 Haziran 2015 Ziyaretçi

      Bu yorum bölüm hakkında spoiler içermektedir. Okumak istiyorsanız tıklayın.

    • marissa
      marissa demiş ki; 15 Mayıs 2015 Ziyaretçi

      4:35-4:46 vdfgvdşlfls

    • Enes ballı
      Enes ballı demiş ki; 19 Nisan 2015 Ziyaretçi

      Aşkı memnuya döndü dizi dsjvksdhvs

    • Ziyaretci
      Ziyaretci demiş ki; 06 Nisan 2015 Ziyaretçi

      Siz bu diziyi izledinizmi gerçekten yazdiginiz

    • acklesayrs
      acklesayrs demiş ki; 26 Ekim 2014 Ziyaretçi

      aşkı memnu ne lan kdljfbö

    • SERHAT NEO
      SERHAT NEO demiş ki; 23 Ekim 2014 Ziyaretçi

      Dua et Akasya durağına dönmesin :D