Supernatural 7. Sezon 2. Bölüm

"Supernatural" Tüm Sezonlar

  • pinterest

Not: Lütfen çalışmayan dizileri yorumda bildiriniz.. Diziler zaman içinde silinebiliyor.İlginiz için teşekkür ederiz.

Supernatural 7. Sezon 2. Bölüm'ü 18 Eylül 2013 tarihinde eklenmiş olup en son 11 Aralık 2016 tarihinde güncellenmiştir.

Dizi'nin tüm bölümleri ve hakkındaki bilgiler için tıklayın:

Supernatural

Dizideki Diğer Bölümler
7/12

    Kategoriler

    En Popüler Diziler
    Türkçe Altyazılı
    IMDb8.4
    22 Aralık 2013, Pazar
    Türkçe Altyazılı
    IMDb8,6
    12 Eylül 2013, Perşembe
    Türkçe Altyazılı
    IMDb8.9
    21 Ocak 2014, Salı
    "Supernatural 7. Sezon 2. Bölüm" için 17 yorum yapılmış.

    spoiler butonu
    • Elif
      Elif demiş ki; 30 Nisan 2016 Ziyaretçi

      @Gökhan ben hala görüşümün arkasındayım bana göre de senin dediğin mantıksız kfakdkxps

    • sjsjs
      sjsjs demiş ki; 05 Şubat 2016 Ziyaretçi

      cass gitti mi

    • spnfan
      spnfan demiş ki; 03 Şubat 2016 Ziyaretçi

      Elif ibretlik tespit

    • Gökhan
      Gökhan demiş ki; 02 Şubat 2016 Ziyaretçi

      @Elif mantık diyorsunda senin dediğin çok mantıksız onlar insanları yemiyor zevk için öldürüyor ve onlar zaten insanlık yeni yaratıldığında tanrı onları başka boyuta postalamış. Biraz mantık lütfen. :D

    • Atakan
      Atakan demiş ki; 22 Ocak 2016 Ziyaretçi

      bu Diziyi Komple İzleyeyim Tekrardan İzleyecem Ve Hiç Bıkmayacam. Çünki Bıkılmaz Bi Dizi Şimdiye Kaadar İzlediğim En İyi Dİzi.Keşke Yeni Bölümleri çıksa Admin bide bunun Kitabı Varmı Gerçekte :)

    • Elif
      Elif demiş ki; 01 Kasım 2015 Ziyaretçi

      Bişey dicem ya bu leviathanlar insanlardan önce yaratılmışsa insanlar yokken ne yiyorlardı o zaman biraz mantık yani

    • murat25
      murat25 demiş ki; 26 Eylül 2015 Ziyaretçi

      dizi eski bölümlerinden daha akıcı

    • kader
      kader demiş ki; 16 Eylül 2015 Ziyaretçi

      Haaahhh bir melek sağlamdı melekte zıvanadan çıktı :D

    • gokerpk
      gokerpk demiş ki; 21 Ağustos 2015 Ziyaretçi

      Önce yaratıkları ödürmenin yolunu bulmaları gerek.Cass de geri dönmeli mutlaka yoksaişleri zor.Bölüm orta şeker altı idi...

    • Admin
      Admin demiş ki; 06 Temmuz 2015 Yönetici

      @Oğuzhan - Mail adresine gönderdim :)

    • Oğuzhan
      Oğuzhan demiş ki; 06 Temmuz 2015 Ziyaretçi

      Öncelikle diziler için teşekkürler siteniz güzel gerçekten fakat soft playerla diziyi indirince altyazı gözükmüyor altyazı gömülü değil sanırım bunu nasıl düzeltebiliriz ?

    • sinem
      sinem demiş ki; 30 Haziran 2015 Ziyaretçi

      @sanane valla çok teşekkürler senin sayende mutlu oldum castelsiz olmuyor lan :D